KIM JESTEŚMY
Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna.

NASZA MISJA
L’Oréal dostarcza konsumentom na całym świecie innowacyjne produkty kosmetyczne. Najlepsze pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa, ponieważ uważnie słucha potrzeb i pragnień kobiet i mężczyzn na rynkach lokalnych.
Piękno to wartość uniwersalna.
Tworzenie produktów wpływających na dobre samopoczucie, promowanie innowacyjności na rzecz ochrony piękna naszej planety, wspieranie lokalnych społeczności – to wyzwania, które stawia sobie L’Oréal. Wyzwania, które są jednocześnie źródłem inspiracji i kreacji dla Grupy L’Oréal.
Piękno to zobowiązanie.
Wykorzystując swoją wiedzę i bogate portfolio marek, L’Oréal chce w nadchodzących latach realizować projekt dotyczący uniwersalności piękna, bo według L’Oréal piękno to coś, na co zasługuje każdy.
NASZE ASPIRACJE
W ciągu najbliższych lat chcemy zdobyć kolejny miliard konsumentów na całym świecie, oferując im produkty kosmetyczne spełniające ich nieograniczone oczekiwania i pragnienia związane z pięknem.
Dostrzeganie lokalnych potrzeb pielęgnacyjnych
Nasze dwa departamenty: Dział Badań i Rozwoju oraz Dział Innowacji, przyglądają się różnorodności świata i analizują związane z tym potrzeby względem piękna. Dlatego w każdym regionie świata otworzyliśmy platformy badawcze, które stworzono z myślą o pięknie skrojonym na miarę. To tam powstają produkty, które stają się przełomowe w pielęgnacji i w makijażu. To istotny punkt w naszym postrzeganiu innowacji.
Ułatwienie dostępu do produktów kosmetycznych
Rynek kosmetyczny ulega szybkim zmianom, dlatego co roku L’Oréal dostarcza nowe rozwiązania w dziedzinie pielęgnacji i makijażu. Nasze portfolio liczy 28 międzynarodowych marek, a nasza struktura dystrybucji sprawia, że z łatwością docieramy do każdego klienta, dbając o jego nawyki i styl życia. Na swój własny sposób L’Oréal przesuwa granice piękna i podejmuje wyzwanie, aby innowacje były bardziej dostępne.
Przyspieszenie regionalizacji naszego doświadczenia
Zdobycie miliarda konsumentów z całego świata to ambitne przedsięwzięcie, które motywuje wszystkich naszych współpracowników. To przygoda nie tylko w wymiarze gospodarczym, lecz także ludzkim. Wymaga od nas zaangażowania i przyspieszonej transformacji firmy w każdym obszarze: badań, produkcji, marketingu, sprzedaży, administracji i zasobów ludzkich. Ten ważny projekt to szansa dla innowacji i postępu po to, aby budować L’Oréal jutra.
NASZE WARTOŚCI I ZASADY ETYCZNE